Az Alba Regia Szimfonikus Zenekar
pályázatot hirdet
munkaügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A munkaviszony időtartama:
Határozott idejű munkaviszony Mt. alapján
Foglalkoztatás jellege:
Részmunkaidő, heti 20 óra
A munkavégzés helye:
Fejér megye, 8000 Székesfehérvár, Szabadságharcos út 59.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
A Zenekar munkaügyi tevékenységével kapcsolatos egyes munkaügyi, operatív feladatok elvégzése.
– a munkaügyi feladatokkal kapcsolatos tájékoztatási, jelentési, adatszolgáltatási kötelezettségek elvégzése
– rendes évi és fizetés nélküli szabadságok engedélyeztetése
– rendes évi és fizetés nélküli szabadságok nyilvántartásának név szerinti, naprakész vezetése
– személyügyi, munkaügyi anyagok naprakész vezetése
– a munkaszerződések elkészítéséhez, módosításához, megszüntetéséhez szükséges dokumentumok bekérése, előkészítése,
– foglalkoztatottak jelenléti íveinek ellenőrzése, összesítése, kezelése
– munkába járással kapcsolatos költségtérítések kiszámítása, kifizetésének előkészítése
– foglalkoztatottak munkaidejének, túlóráinak nyilvántartása, szolgálatpénz kiszámítása, nyilvántartása, dokumentálása, kifizetésének előkészítése
– munkaköri leírások kiadása,
– orvosi alkalmassági vizsgálatra való beutalók kiadása, orvosi alkalmassági vizsgálatok érvényességi idejének figyelemmel kísérése
– Az intézmény dolgozóinak kötelező, illetve esetileg szükséges orvosi vizsgálataival kapcsolatos ügyintézés
– adózással kapcsolatos nyilatkozatok, igazolások bekérése, kiadása, nyilvántartása
– munkáltatói jövedelemigazolások intézése
– kapcsolattartás a Magyar Államkincstárral és a Székesfehérvári Intézményi Központtal
Pályázati feltételek:
- Bér ügyintézői végzettség / TB ügyintézői végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
- Gyakorlott szintű Internetes alkalmazások,
- Gyakorlott szintű Levelező rendszerek,
- Gyakorlott szintű Excel, Word,
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet (30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés, államháztartási szakirány,
- Költségvetési gyakorlat
Előnyt jelentő kompetenciák:
- Kiváló szintű pontosság,
- Kiváló szintű precíz munkavégzés,
- Kiváló szintű rugalmasság,
- Kiváló szintű terhelhetőség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Fényképes önéletrajz
- Motivációs levél
- Bizonyítvány másolatok
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. október 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Bessenyei Erzsébet nyújt, a 70/52-24-692 -es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Bessenyei Erzsébet részére az arso@arso.hu e-mail címen keresztül
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. november 15.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.arso.hu honlapon szerezhet.